Gra wideo pomaga dzieciom wygrać z rakiem
12 czerwca 2007, 08:30W Stanach Zjednoczonych powstała gra komputerowa, która pomaga zwalczyć młodym pacjentom raka. Została zaprojektowana przez pracowników niedochodowej organizacji HopeLab, a dystrybucją zajmuje się firma CIGNA.
Elektronika interesuje coraz młodsze dzieci
6 czerwca 2007, 13:18Firma badawcza NPD Group opublikowała trzeci już raport dotyczący używania najnowszych technologii przez dzieci. Do przeprowadzenia „Kids and Consumer Electronics Trends III” wykorzystano internetowe kwestionariusze skierowane do osób w wieku co najmniej 25 lat, które mają dzieci w wieku 4-14 lat.
Interaktywny billboard
6 czerwca 2007, 10:17Mikael Gulliksson, szwedzki uczony z Mid Sweden University w Sundsvall, opracował wraz z kolegami prototypowy interaktywny billboard. Reklama wysokości dwóch metrów reaguje na dotyk przechodnia, który może uruchomić klip muzyczny czy dowolny inny dźwięk.
Rozpoczynają się targi Computex 2007
5 czerwca 2007, 12:01W Taipei rozpoczynają się targi Computex – jedna z najważniejszych międzynarodowych imprez w świecie IT. Potrwają one do 9 czerwca.
Surface - Microsoft zapowiada rewolucję
30 maja 2007, 10:03Microsoft pracuje nad projektem „Surface”, który ma zrewolucjonizować sposób, w jaki komunikujemy się z komputerem. Nowa technologia zostanie zaprezentowana dzisiaj podczas organizowanej przez The Wall Street Journal konferencji D: All Things Digital.
Największa akwizycja w historii Microsoftu
19 maja 2007, 10:56Microsoft nie rezygnuje z walki o rynek internetowej rekalmy. Koncern złożył właśnie ofertę kupna firmy aQuantive. Zaproponował 6 miliardów dolarów. Jeśli dojdzie do transakcji, będzie to największe przejęcie w historii Microsoftu.
Google integruje wyszukiwanie
17 maja 2007, 10:33Google ujawniło dzisiaj swój nowy pomysł: Universal Search. Gigant od razu wyszukuje, w odpowiedzi na zadane wyszukiwarce pytanie, witryny WWW, najświeższe informacje, pliki graficzne, wideo, mapy, książki itp.
Reklama w Sieci działa
15 maja 2007, 07:54Najnowsze badania przeprowadzone przez naukowców z uniwersytetów w Oklahomie, Kansas i Minnesocie wykazały, że banery mają wpływ na zachowania konsumentów, nawet jeśli ci nawet nie wiedzą, że je widzieli.
Pentagon zablokuje YouTube'a
14 maja 2007, 11:44Amerykański Departament Obrony (DoD) zapowiedział, że amerykańscy żołnierze stacjonujący poza granicami USA stracą dostęp do niektórych witryn WWW. Pentagon zablokuje możliwość korzystania z YouTube’a, MySpace’a i 11 innych popularnych witryn.
Barbie w Sieci
6 maja 2007, 16:13Od 1959 roku, czyli od momentu "narodzin", widzieliśmy już Barbie w niezliczonych wcieleniach. Zmieniały się one wraz z duchem czasu. Lalka raz wyglądała jak ikona mody, a raz jak rasowa feministka. Teraz użyczyła swojego imienia grze internetowej przeznaczonej dla dziewczynek.